ေကာလိယႏွင့္ ကပိလ၀တ္တို႔သည္ ေရာဟိဏီျမစ္ေရကို အားကိုး
ၾက၏။ ထိုသို႔လူသားတို႔အားကိုးၾကေသာ ဤျမစ္ေရသည္ အားကိုး
ေသာ အေလးထားေသာ လူသားတို႔အား တစ္ဖက္ႏွင့္ တစ္ဖက္ တိုက္ပြဲ၀င္ရန္ အသင့္အေနထားျဖင့္ တစ္ဖန္ျပန္လည္၍ ၿခိမ္း ေျခာက္လာ၏။ ေအးျမေသာ ဤ ျမစ္ေရသည္၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေသာ
ဤျမစ္ေရသည္၊ သန္႔စင္ေသာ ဤျမစ္ေရသည္ ႏွစ္ျပည္ေထာင္
ျပည္သူျပည္သားတို႔၏ အဇၥ်တၱသႏၱာန္၌ ဆာေလာင္ေနေသာ
ေလာဘ၀မ္းကို မျဖည္းဆည္းေပးႏိုင္ေတာ့။ ပူေလာင္ေနေသာ
ေဒါသမီးက္ို မေအးျမေစႏိုင္ေတာ့။ ညစ္ႏြမ္းေနေသာ ေမာဟ
အညစ္အေၾကးကို မသန္႔ရွင္းေစႏိုင္ေတာ့။
လူသားတို႕၏သႏၱာန္မွာ ေလာဘမီး တို႔ကလည္း ဆူပြက္၊ ေဒါသ
မီးတို႔ကလည္း ေပါက္ကြဲ၍ ေမာဟမီးတို႔ကလည္း ေလာင္ၿမိဳက္၍
သာ ေနၾကေတာ့၏။ ဤသို႔ဆိုလ်င္ အသုံး၀င္ပါသည္ အက်ဳိးျပဳပါ
သည္ဟုဆိုေသာ ဤျမစ္ေရသည္ ယခုအခါမွာေတာ့ အသုံး၀င္မႈ အက်ဳိးျပဳမႈမေပးႏိုင္႐ုံမွ်မက သက္ရွိေလာကႏွင့္ သက္မဲ့ေလာက
တို႔အား ဆုတ္ယုတ္ပ်က္ျပားေစရန္ပင္ ေဘးရန္အႏၱရာယ္အသြင္
ျဖငျ့္ခိမ္းေျခာက္ေန၏။ ေအးျမျခင္း သေဘာတရားမွ ေသြဖည္သြားခဲ့၏။ ျငိမ္းခ်မ္းျခင္းသေဘာမွ မ်က္ကြယ္ျပဳခဲ့
၏။ အမွန္အားျဖင့္ ေရသည္ မီး၏ဆန္႔က်င္ဘက္ ျဖစ္၏။ ေရမ်ားေရႏိုင္ မီးမ်ားမီးႏိုင္ဟု ဆိုထားသည္ မဟုတ္ပါ
ေလာ့။ ယခု မီးသည္ ေရထက္သာလြန္သြားၿပီ ျဖစ္၏။ သုိ႔ေသာ္ ယင္းမီး ကား ေလာဘ, ေဒါသ, ေမာဟဟူေသာ မီးတုိ႔တည္း။ ေရာဟိဏီျမစ္ေရသည္ ဤမီးတုိ႔ကုိ မေအးျမေစႏုိင္၊ မၿငိမ္းသက္ေစႏုိင္ေတာ့။ ပကတိျမစ္ေရတုိ႔ဟူ
သည္ ပကတိမီးကုိသာ ေအးျမေစႏုိင္၊ ၿငိမ္းသက္ေစႏုိင္စြမ္းရွိၾက၏။
လူသားတုိ႔သႏၱာန္၌ ေပါက္ဖြားလာေသာ ေလာဘ, ေဒါသ, ေမာဟမီးတုိ႔ကုိကား ေအးျမရန္၊ ၿငိမ္းသက္ရန္
စြမ္းႏုိင္ၾကမည္ မဟုတ္ေခ်။ ထုိ႔ေၾကာင့္လည္း လူသားတုိ႔၏ သႏၱာန္မွေပါက္ဖြားလာေသာ ေလာဘ, ေဒါသ,
ေမာဟမီးတုိ႔ကုိ ေပါက္ဖြားလာသူ လူသားတုိ႔ကုိယ္တုိင္ပင္ ၿငိမ္းသက္မွ ေအးၿငိမ္းမည္ ျဖစ္သည့္အေၾကာင္းကုိ "ေရေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ရႊံညြန္ုကုိ ေရျဖင့္ ေဆးေၾကာစင္ၾကယ္ရသကဲ့သုိ႔ စိတ္ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ ေလာဘ, ေဒါသ, ေမာဟ-ဟူေသာ စိတ္အညစ္ အေၾကးတုိ႔ကုိ စိတ္ျဖင့္ပင္ ေဆးေၾကာစင္ၾကယ္ေစၾကရမည္"ဟု ပါဠိေတာ္မ်ား၌ ေတြ႕ရွိၾကရျခင္း ျဖစ္၏။
"ေရာဟိဏီျမစ္မွ ျဖတ္သန္းစီးဆင္းသြားေသာ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးစကားလံုးမ်ား"မွ ေကာက္ႏုတ္ေဖာ္ျပပါသည္။